Život může být mnohem lepší než se Ti teď může zdát, stačí se zaměřit na to hezké a to špatné hodit za hlavu. Víš co? Já Ti věřím, že to zvládneš ♥

úterý 10. října 2017

Nový začátek?...

Období, které pravděpodobně jednou příjde v životě každého z nás. Příjde ta chvíle, kdy si už řekneme, že takhle dál žít nemůžeme. A to se přesně nedávno stalo v mém životě. Dostala jsem se na nejhlubší dno kam se člověk vůbec může dostat - a víte co? Teď zpětně mi to ani tak nevadí, protože kam vede jediná cesta ze dna? No přece nahoru. Stačí se jen odrazit a vydat se směrem vzhůru.

Jenže teď přichází ta složitější část než je říct si, že začneme znovu. Chce to udělat velkou tlustou čáru za vším. Nejdříve si urovnat v hlavě myšlenky na to, co teď doopravdy chcete a co už se do Vašeho života vrátit nesmí. U mě to jsou například falešní přátelé - a nemyslím tím lidi, kteří předstírají to, že se s Vámi kamarádí - ale  i ty, kteří s Vás jen vysávají energii ku jejich prospěchu. Není dobré si držet u těla lidi, kteří si na Vás nikdy neudělají čas, když potřebujete Vy, ale jsou tu jen, když to potřebují oni.

Další věc, kterou jsem se rozhodla změnit je vztah a názor na sebe samotnou. Kdo mě znal ví, že jsem k sobě dřív neměla kdoví jak dobrý vztah. Pořád jsem na sobě jen něco kritizovala, snažila se nevylézat moc mezi lidi a když už jsem někde byla, byla jsem zamlklá protože jsem jen přemýšlela o kolik hezčí jsou všechny ty holky okolo mě. Ale s tím se snažím skončit. Ne, není to záležitost jedné minuty, hodiny či dne. Cesta za sebeláskou je trnitá, čas od času se dostanete na úplný začátek, ale nesmíte to vzdát. Musíte se postavit zpátky na nohy a pokračovat, nikdo jiný tohle za Vás neudělá.

Změňte své myšlení. Nedívejte se na všechno tak negativně, neodsuzujte ostatní. Sami přece víte, že o Vašem životě ostatní nemají ani páru a tak stejně Vy nemáte páru o životě ostatních, tak proč odsuzovat? Proč být na ostatní zlí? Oni přece nemůžou za to, že se Vám třeba nedaří nebo nejste sami se sebou spokojení. Sama vím, že jsem své myšlení v poslední době změnila a přenastavila a jsem mnohem šťastnější než kdykoliv předtím a to nemám o nic víc, než kdy jindy.

Nečekejte na lepší šanci, začněte hned:)

Žádné komentáře:

Okomentovat