Život může být mnohem lepší než se Ti teď může zdát, stačí se zaměřit na to hezké a to špatné hodit za hlavu. Víš co? Já Ti věřím, že to zvládneš ♥

středa 11. října 2017

Síla slova ne

Určitě to spousta z Vás zná. Máte svoje kamarády tak moc rádi, že by jste pro ně udělali vážně naprosto cokoliv i na úkor Vašeho štěstí. Ale zamysleli jste se jestli to tak je i naopak? A pokud si myslíte, že ano přesvědčili Vás o tom?

Z vlastní zkušenosti jsem se naučila, že věřit může člověk na 100% jen a jen sám sobě. Spousta lidí z Vás jen vysává energii. Někomu to třeba může připadat hloupé, ale já ty lidi přirovnávám k upírům, kteří z Vás vysávají krev a s ní i Vaší životní sílu.

A není to jen o tom naučit se vyslovit slovo "ne" nahlas. Je to i o tom vytřídit si věci v hlavě. To, že se naučíte říkat ne může znamenat, že ztratíte pár "přátel". Ale vadí Vám nemít v životě někoho kdo si prosazuje vlastní štěstí a spokojenost oproti Vašemu?. Ne.

Odřízněte se od negativity. Chcete myslet pozitivněji? Tak proč trávít čas s lidma, kteří na všechno jen nadávají a s ničím nejsou spokojení? Ačkoliv to třeba nechcete a ani si to nemyslíte, můžou Vás jejich názory dost ovlivnit. Sama jsem byla ještě nedávno díky těmto lidem se spoustou věcí nespokojený a nepřipouštela jsem si, že by v brzké době mohlo být líp. A je to tady - s těma lidma jsem omezila kontakt a najednou zas dokážu vidět růžověji. Obklopujte se šťastnýma lidma a od nich se nechtě nakazit dobrou náladou, no nezní to líp.

To je to co jsem pochopila teprve nedávno. Pár lidí se se mnou přestalo bavit, protože jsem se prý změnila. Až teď vidím, že na tom něco bylo. Byla jsem obklopená negativníma lidma a diky tomu jsem sama byla zrovna taková jako oni a kdyby mě ti přátelé nevyškrtli roznášela bych to negativitu sama dál. Jenže už je to vše jinak. Jsem zpátky ve starých kolejích připravená se s čímkoliv poprat líp než kdykoliv předtím!:)

Takže na závěr - pomáhejte ostatním, ale ne na úkor vlastního štěstí a naopak nechtějte to samé po ostatních na úkor jejich štěstí.:)

1 komentář:

  1. Úplně s tebou souhlasím, je strašně moc důležité mít dobré kamarády, ale opravdu dobré, ne ty falešné, kteří chtějí vše jen pro sebe. Občas si mezi některými lidmi přijdu jako kdybych byla nějakej sliz, něco míň než oni, jenom proto, že jsem jiná. Nesnáším, když mě tak někdo bere a myslí si, že jsem úplně hloupá, že mi to nedojde, jak se ke mně chovají. Chtěla bych se naučit takovýmhle lidem říkat ne, je to pro mě ale strašně těžké. Snad to jednoho dne dokážu :)
    jdusizasvym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat